lördag 3 december 2016

into hibernation?

"Free hugs"...
En del dagar är jag bara helt SLUT. Det här är en sådan dag. Ska jag få något gjort får jag nog lyfta mig själv i håret. Klockan är nu en kvart i ett och jag har i alla fall kommit mig i kläderna. En promenad vore välbehövligt, men jag är ytterst tveksam till om jag lyckas sparka ut mig. Jag vill bara sova. Eller ligga i soffan och kolla Netflix. Lyssna på ljudbok. Dricka kaffe. Te, rentav.

Kanske är jag sjuk? Fast jag har ingen feber och det enda jag märkt är att jag har ont i halsen, men bara när jag vaknar om natten. På morgonen är det borta. Jag är ju aldrig sjuk, nuförti'n. Så... jag låter det här bli en sjukdag.

Because I'm worth it, eller nåt.

Och nu ska jag se den här filmen. Något säger mig att jag kommer att tycka mycket om den.



                            Walk Unafraid - First Aid Kit



2 kommentarer:

ming wan lee sa...

Ida! jag såg den idag. Oerhört vacker och massor av eftersmak, jag smälter den än

magda sa...

Ja, den var både vacker och berörande!