tisdag 20 oktober 2015

'amen... asså... f'ellvette...

Låg kväll. Jag lät mig stoppas från att springa av ett jävla regn. Jag är nog dum i huvudet, faktiskt. Ja, det är jag. Åtminstone tycker jag mindre om mig själv när jag låter det bli sådär. I stället bakade jag pitabröd till helgens begivenheter. Provsmarrade en för mycket, till en stor mugg te, så jag givetvis fick ont i magen. BLEH. Skulle köra en tvätt men orkade fan inte ens med tanken på att hänga upp eländet sedan. Efter disk och andra roligheter kom jag på att jag ville se säsongens första avsnitt av Downton Abbey. Men skit också. Till och med Mrs. Hughes lyckas ju kroka en karl. Det är då själva fan att inte jag ska klara av det...

Ja, ni hör ju själva. Lika bra att stänga ner för i kväll.

I morgon är en annan dag.

Hoppas jag.





Inga kommentarer: