torsdag 11 juni 2015

ååå, den ljusnande framtid...

Så kom den då äntligen, den efterlängtade studentdagen. Vi har alla jobbat intensivt in i det sista, både elever och lärare och annan personal, och idag fick vi vara finklädda och glada och sjunga för full hals och stipendier delades ut och elever underhöll och rektor och andra höll tal och lunchen var god och trevlig och jag kommer att sakna min lilla mentorsgrupp alldeles väldigt mycket, men ska verkligen försöka hålla citrusträdet vid liv... och så var det sjungom studentens och utspring och marsch till flygande fanor och klingande spel, ner till parken vid sjön där det var bål och mingel och väldigt varmt och soligt och det var tur att mina röda skor var så sköna och när allt till slut tonade ut var det mer än skönt att köra bort till ett nästan tomt gym och fullständigt köra skiten ut mig dymedelst ett rejält styrkepass på nästan två timmar.


SA3: Anna, Frida, Lisa, Ebba, Maria,
Jonatan, Max & Elias
Sedan kände jag mig något alldeles oerhört värd att sitta på altanen, med fötterna högt, och dricka ett glas vin. Två, rentav...

Edvin! Vill ni höra något alldeles grymt,
får ni gå till Vilhelm Mobergsgymnasiets
Facebooksida (jag kan inte ladda upp filmen av
någon dum anledning)! Gört!
 K

Anna &Zacke
På väg ner mot sjön och parken!

Knäböj!
Puss!

Inga kommentarer: