tisdag 14 februari 2017

ålderstecken?

I mitt nätflöde glider en vacker kappa förbi. Jag vill ha den. Jag vill verkligen. Trots att jag mest troligt skulle se ut som ett helt kringresande teatersällskap i den. Precis som om jag någonsin skulle få för mig att köpa något från Gudrun Sjödén. Många vackra plagg, men apdyra och med klar cirkusvarning...

Dock har jag fortfarande mina sinnesförmögenheter i hyfsat skick så jag bläddrar vidare. Till det priset är den säkert sydd av små fastkedjade barnslavar i något avlägset land, dessutom.

Men fin är den!



3 kommentarer:

ANNA sa...

Den är supervacker och cirkus på rätt sätt dvs det braiga, så folk blir glada av den. Å jag är fullt övertygad om att den skulle bli superfin på dej.


Jag har för mej att Gudrun har pejl på det där med vem som jobbar var etc...

magda sa...

Ja, den ä r fin och jag blir glad när jag ser den! Men tror inte jag skulle funka med den, ändå. Eller så är jag bara feg? ;)

Jo, Gudrun har nog stenkoll - det blev lite tvetydigt när jag skrev; jag tänkte på tillverkarna av kappan på bilden. 40 dollar känns väldigt lite...

ANNA sa...

Ahh... jag trodde det var den :) att det var Gudrun-plagget.