fredag 3 februari 2017

finally


Fredag. Äntligen. Veckan har varit jättebra men det är ändå en fantastisk känsla att komma hem, stänga dörren om mig och sortera lite varor, frukt mest, och hiva träningskläderna i tvättmaskinen, glida in i en myskostym och sedan inte göra så mycket mer. Middagen fick bli superenkel; sötpotatisklyftor (givetvis med skal) i ugnen och till det stora vita bönor med lite goda kryddor. Ett par apelsiner till dessert och jag är tvärmätt. Efter lite tevetittande (Samtidigt i Hofors på SVT Play och Juana Inés på Netflix) är jag nu sjukt trött och sömnig. Att jag sov totalt uruselt i natt kan säkert bidra. Men tjugo över åtta är lite tidigt att gå och lägga sig. Så jag får väl titta på något mer. Jag skulle också kunna läsa, men det är jag nog för trött för,

Inga kommentarer: