tisdag 22 juni 2010

trötttrötttrött

Huff. Siccan a day... Jag var på jobbet vid halvåtta och sedan rullade det på till klockan var mer än halvsex. Fjorton elever på lika många nivåer kräver sin kvinna. Tufft men galet roligt! Tur jag var så väl förberedd och tur att jag nu förberett ännu mer.

Proper
Planning
Prevents
Pissy
Performances

Det är en stor sanning.

Jag skulle fikat med Catharina men ringde för att säga att jag helt enkelt är så utpumpad att vi får ta det i morgon. Hon lät lika trött hon, även om hon åtminstone tagit sig ut i skogen med hundarna. Själv tar jag mig inte ut någonstans. Jag har tagit ut mig för idag. Jag ska på sin höjd laga mig en kanna te och sedan framleva resten av kvällen iförd träningsbraller i tevesoffan med stickprojekt, laptop på behändigt avstånd och kanske något lättuggat teveprogram. Det enda som verkar någorlunda lockande ikväll är Vetenskapens Värld sommar. Oh well...

Inga kommentarer: