fredag 4 november 2011

shop 'til you drop

Jag gick längs vatten in mot centralen för att möta Netti. Sedan åkte vi "hem" för att hiva av hennes grejer och drog sedan in mot stan igen. Vi började med att äta lunch på Söderhallarna...

... och gav oss sedan ut på The Quest for the Boots. Fan den som ger sig (och i synnerhet på de som är mindre). Efter en grundlig fika och ett antal (otal?) skobutiker hittade Netti just de stövlar hon ville ha och jag blev så glad att jag, av bara farten liksom, köpte mig ett par stövletter med snörning. Just sådana som jag ville ha!

Detta firades med lite toppshopping samt inköp av 1 st flaska Merlot som vi nu avnjuter i hemmets lugna vrå i avvaktan på att bege oss tillbaka in till söder för att äta grekiskt. Vårt samtal flyter nära, innerligt och vänskapligt. Vi har det mysigt. Mycket mysigt!

1 kommentar:

Jajja sa...

Men självklart, ni finaste av fina. Hur skulle det kunna vara annorlunda? Hälsa Netti så gott!

Kram till er båda!