torsdag 3 februari 2011

mat

Aptiten är inget vidare. Det blir knappast bättre av att inget smakar nåt. Jo, Annhelens kycklingsoppa. Och min bananmilkshake. Möjligen också apelsinerna. Men allt annat smakar bara konstigt. Teet smakar får. Det rostade brödet smakar kall pannkaka, fast jag skivar cheddarost och lägger ovanpå. Yoghurten, den annars så goda turkiska, som jag äter till frukost smakar inget alls. Omeletten mår jag illa av. I stället för att, som annars, tänka på att hålla intaget nere får jag nu hålla på och försöka nå upp till gränsen. Äta extra goda saker. I morgon blir det mangosorbet. Och hallonsorbet. Mer milkshake.

Nu ska jag äta något lite mer.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dagsintag: 1072 kcal (och kanske något mer)
Dagsuttag i form av träning/motion: 0. Haha...
TOTAL: 1072/1300 kcal
Känsla: Trött och deppig.

Inga kommentarer: