torsdag 24 februari 2011

uppspelt

Jag är uppspelt. Jag är så glad för detta hus och även om jag är fullt övertygad om att jag kommer att uppfinna en massa nya svordomar innan jag är "färdig" med det (färdig blir man aldrig, det vet jag redan...) så gläder jag mig så åt målning, utrivning av gamla heltäckningsmattor och kreativa utbrott och till och med pelletsbrännarinstallation. Jag hoppas jag kan somna tidigt ikväll, för i morgon är det fullspäckat schema precis hela dagen ända tills kvällen då Mannen kommer hit med en last saker jag beställt från Byggmax. Då ska vi äta gott och dricka vin och bara ha det mysigt. På fredagskvällen alltså. Resten av helgen ska vi jobbajobbajobba! Åtminstone jag - men han har lovat hjälpa mig och det är jag såklart tacksam för!

Oj, vad jag kommer att tjata om Huset här i bloggen!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dagsintag: 1327 kcal
Dagsuttag i form av träning/motion: 593 (kondition & styrka i skön symbios)
TOTAL: 734/1300 kcal
Känsla: euforisk

Inga kommentarer: