måndag 14 februari 2011

wang dang

Så. Nu är jag helt återställd; idag blev det ett pass på gymmet efter jobbet. Konditionsmässigt märkte jag ingen nedgång, men på styrketräningen noterade jag att en och annan muskel klenat till sig. Det ska åtgärdas på torsdag.

Apropå att åtgärda så var jag inom biblioteket efter träningen. Sofi Oksanens Stalins kossor var försenad (jag reserverade den) men jag lånade hennes Baby Jane, så länge. Och så lånade jag två böcker av Ondjaki - Visslaren och God morgon, kamrater. Honom har jag varit nyfiken på ett tag. Så nu är läsningen tryggad för några dagar. ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dagsintag: 1334 kcal
Dagsuttag i form av träning/motion: 548 (bra mix av kondition/styrka)
TOTAL: 785/1300 kcal
Viktminskning sedan förra måndagen: +-0, vilket jag är mycket nöjd med mtp hur mycket jag tappade när jag var sjuk. Inget av det har jag alltså gått upp!
Känsla... så här:


Nu ska jag återuppta en måndagstradition och laga veckans luncher. Den här sista veckan innan sportlovet blir det lasagne! Nomnomnom...

Inga kommentarer: