söndag 1 januari 2012

nytt år - gamla föresatser

Vilket år det har varit. Hur mycket har inte hänt på ett enda år. Livet har gått från bra till underbart. Mina barn har det bra. Jag har ett fint hus som jag toktrivs i. Sköna, pålitliga vänner. Och... finast av allt - jag har Kärlek. Den är förunderlig och vacker och... fantastisk.



Vilken helg det har varit. Vilket magiskt avslut på det gamla året. Och vilken början på det nya. Inga löften av nyårskaraktär har avgivits, eller kommer att avges. Inte min grej. Inte vår grej.

Bara löften om omtanke, ärlighet, tillit. Löften om... kärlek.

Det är vår grej.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det var fantastiskt, magiskt. Inget kan jämföras med det här. Det finns inget mer...
Detta är allt. Jag älskar dej... Mats

magda sa...

Finaste du...