onsdag 23 mars 2011

skallebank, pt ii

Vaknade vid halvfem. Huvudet värkte fortfarande fullständigt galet och dessutom hade jag feber. Näsan helt igenkorkad. En vanlig gammal bondförkylning. Efter intag av ytterligare panodil låg jag en stund och irriterade mig på detta, eftersom jag verkligen inte har tid att vara sjuk nu. Det har jag väl aldrig, egentligen, men just idag är det särskilt fånigt. Jobb och så ska jag ju göra klart flyttstädningen i lägenheten. GAH! Sedan började det rodna vid horisonten och även om bilden blev lite suddig (jajajaja... ni vet.. mobilen är till för att ringa med... och smsa...) så får ni chansen att se vad jag ser när jag ligger och drar mig i min paulun. Eller kanske halvsitter.

Om några dagar blir det lite mer interiörbilder, hade jag tänkt.

Nu: Snytpapper och kaffe. Sedan: jobbet.

Inga kommentarer: