fredag 4 mars 2011

thank god it's...

... FRIDAY!

Jag sa det till Mannen, när vi hängde i köket, drack lite vin (han: öl) och lasagnen var på gång... att trots att jag trivs så oerhört bra med mitt arbete så är det lika skönt varje gång det blir fredag! Att gå och trötta ut sig rejält på en träningscykel och sedan, efter duschen, känna att energin återvänder... åka hem... börja fixa med lite god mat... ta ett glas rött... varva ner... det tröttnar jag aldrig på.

Sedan åt vi vår middag och diskuterade genusfrågor (inte så torrt som det kan låta) och hade det allmänt koseligt tills det var dags för en av kvällens höjdpunkter - På spåret.

I morgon och på söndag ska vi uträtta nya stordåd i Huset så nu drar det ihop sig till läggdags.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dagsintag: 1452 kcal
Dagsuttag i form av träning/motion: 816 kcal (ibland är det som att jag hamnar i ett meditativt svettillstånd och fastnar på den där träningscykeln...)
TOTAL: 636/1300 kcal
Känsla: laddad

Inga kommentarer: