onsdag 22 februari 2012

avrundning

Vilken fin och mysig dag! Efter en pysslig förmiddag med dammsugning, växtarrangemang och nagellackande körde jag in till stan för lunchdejt med Ulla. Vi hängde på mysiga Vilmas i drygt en och en halv timme och njöt en god lunch och trivsamt samtal om livet och folk och böcker och sedan gick vi och kollade in bokrean, men hittade inget intressant. Sedan gick jag och, på Ullas inrådan, köpte ett dyrt schampo. Om detta ska jag återkomma då jag testat det. Och så såg jag de här resväskorna. MODESTY BLAISE! ÅH! VILL HA!

När vi skilts åt mötte jag upp Fanny på stationen och hon ville också kolla bokrean. Sedan fikade vi, och pratade, på Wayne's. Mys på hög nivå. Efteråt körde jag henne hem till Kil och svågern Per liftade med oss. Trevlans!

Resten av kvällen har varit lite gott plock att smarra på och så... Alfapet. Förstås.

Och kärlek.

Förstås.

Inga kommentarer: