tisdag 18 februari 2014

i'm on a mission from... no... not god... from my... belly, rather...

Haha... gårdagens halvmara sitter i precis hela kroppen. Jag är så seg att det inte är sant och musklerna värker...

Men jag utmanar mig själv och startar upp en ny dag. Ändå. Idag promenerar jag in till Fotografiska och kollar in vad som finns där. Jag ska köpa en fin skrivbok jag sett och jag ska fika med härliga Anna!

Dagens uppdrag är i övrigt att finna den största, smaskigaste och mest mandelmasse- och gräddfyllda semla som står att uppbringa i stan! Because I'm worth it! Och äter en bara en semla om året får den vara precis hur kaloribombig som helst. Bara så ni vet!

Annat att rapportera är att solen skiner från klarblå himmel och att det är några härliga plusgrader, därtill!
 

Inga kommentarer: