tisdag 24 augusti 2010

kaos är granne med... mig

Jag sitter i en malström av ljud och människor och lektionsplaneringar och tusen frågor att försöka besvara (BytaKurserHittaSalarLäsaSchemaHarDuSettÅke?UndraÖverKursinnehåll EllerBaraSägaHejOchHurBlirDetEfterJulVilkaKurserSkaDuHaDåOchSkaViVerkligenBehöva-BytaLärareMittIEnKurs?) och en triljard saker att hålla i huvudet och helst också i minnet och ute skiner solen och jag tänker på att jag ska träna med Mirela och att det ska bli superskönt just den här dagen att ta ut mig ordentligt och rensa både porer och hjärna och sedan landa hemma och kanske fika med Catharina och/eller kanske bara halvsitta eller halvligga (ni ser skillnaden?) i soffan med en stickning och slökolla teve och möjligen göra något så ansträngande som att ta ett varmt och skummigt bad innan jag trillar i säng.


Emmaboda 24 augusti, 2010

Inga kommentarer: