tisdag 25 maj 2010

singelliv

Jag är själv ikväll. Hemma. Hemma som i "hemma i Byn". Min käraste är på annat håll och jag har ätit en god middag på lite rester och havreknäcke, fullgjort mina uppdrag och sedan har jag blötlagt mig i ett varmt skumbad och bloggat och läst Ranelid och plockat upp lite omkring mig och det vete fåglarna om jag inte ska krypa i säng alldeles strax med en mugg Earl Grey och först se ett avsnitt av Från Lark Rise till Candleford på SVTPLay och sedan fortsätta min delvis mellanradiga läsning av Krigaren. Ranelid får ofta ros för sitt språk och såvitt jag uppfattat det får han lika mycket ris för det och jag har ännu läst alldeles för lite för att ha hunnit bilda mig en åsikt men jag lär återkomma om detta.

Singellivet är okej. When taken in moderation.

Inga kommentarer: