onsdag 12 januari 2011

fullt hus

Stickcaféet höll på att komma av sig eftersom Himmel & Pannkaka har semesterstängt. Men istället höll vi det hemma hos mig! Var och en fick ta med sig något att tugga på och så fixade jag kaffe och te. Himlans trevligt blev det! Inte minst för att jag tycker om att ha huset fullt ibland! Och ikväll hade vi sannerligen deltagarrekord! Sex vuxna och två barn!

Mellan jobb och stickcafé hann jag med ett skönt pass på gymmet också. Välbefinnande! Nu har jag ätit en omelett (hann inte det efter träningen) och pratat med Mannen en god stund i telefon. Endast tandborstning och lite läsning under täcket återstår av dagen.

G'natt!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dagsintag: 1415 kcal
Dagsuttag i form av träning/motion: 684 kcal förbrända på träningscykel mha reggae
TOTAL: 731/1300 kcal
Känsla: Yeah! I rock!

2 kommentarer:

Matilda sa...

Åh vad MYSIGT! Kanske ni alltid skulle ha det hemma hos någon istället för på café?

magda sa...

Jo, vi har pratat om det faktiskt. Grejen är väl bara att det kan kännas lite som en press... du vet... att man inbillar sig att man måste städa och fiffa och fixa... och då kanske det hela liksom dör ut... Men man vet aldrig. Svårt att ses ute också, när det bara finns ett fik som har kvällsöppet och då inte alltid... Men visst var det mysigt! :)

Puss!