måndag 1 november 2010

just så

Jag har under flera månader sökt ett tyg. Utan att hitta det, givetvis. Jag ska ha det till ett kreativt projekt. Idag hittade jag det. Men i form av en väska. SÅ läcker! Jag var helt enkelt tvungen att fråga väskinnehavaren var hon köpt denna ljuvliga väska.

Det är fortfarande just sådant tyg jag vill ha - men nu vill jag ha en sådan väska också. Tyvärr kostar den fyrsiffrigt. Och då får den vänta ett tag; först ska jag ju köpa mig en ny, väldigt liten, PC. En minimodell.

För övrigt känner jag till märket mer än väl; mina flickor hade jackor från Oilily när de var små. Söta som små dockor var de i dem!

Dagen har varit lång och krävande. Nu blir det te och invirning i varm, gosig filt.


Pst. Om ni vet var jag kan lägga tassarna på någon meter, eller två, av tyg som det ovan så låt mig gärna veta!

Inga kommentarer: