tisdag 23 november 2010

redan?

Tur jag har uppmärksamma barn. Jenny visste minsann att det är advent nu till helgen. Jag som trodde det var nästa helg. Alltså ska jag ta fram jullådan en kväll den här veckan och kolla vilka små lampor som behöver bytas. Och handla hem ingredienser så jag kan baka lussebullar med mycket saffran i! Mys!

Annars är det en vanlig morgon här i Byn. Ösregn eller om det är snöblask därute och här inne är det kaneldoftande kaffe, tända ljus och P1-morgon.

I'm one year older - but none the wiser.


Emmaboda 23 november, 2010

4 kommentarer:

Erica sa...

När du skriver om din morgon låter den alltid så mycket mysigare än min... Kram på dej!

magda sa...

Mina morgnar är mysiga! Jag gör dem till det! ;)

magda sa...

*kram*, förresten!

Lilla gumman. sa...

Klart du är visare!
(eller "mer vis")