söndag 18 december 2011

färdig

Mitt syprojekt är färdigt. Det blev pimpning av 1 st slätstruken H&M-kappa dymedelst blomapplikationer. Fastsydda med en triljard millimetersmå langettstygn. Inte fan är det ens påminnande om en Desigual, men det var rätt kul att göra den och kanske kommer jag rentav att använda den någon gång?

Under tiden som jag sydde hann jag prata både med Johanna, som ringde från Thailand, och Linus som ringde från Falkenberg. Skönt att få lite mysigt snack och veta att de har det fint. Jag saknar ju alla mina barn mest hela tiden, även om jag inte för ett ögonblick vill att de ska hänga här för jämnan. Men... lite närmre, rent geografiskt, kunde vi ju förstås varit.

Nu ska jag begrava mig under mitt fluffsiga duntäcke och försöka sova. Lång dag imorgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den blev ju skitsnygg!/Malin

magda sa...

Åh. Tack. jag vet faktiskt inte riktigt själv.