torsdag 29 november 2012

hjärtans ljus

Jag vet inte... men en del saker liksom bara blir... av Johan på jobbet fick jag låna en fet skruvdragare och det tog inte många minuter att skruva ihop de två Billyhyllorna*, med den.Sedan skulle jag bara lägga in pysselsaker i den ena och ställa in skriv- och språkböcker i den andra... och jag vet inte riktigt vad som hände för nu sitter jag här i soffan med Trans-Siberian Orchestra dundrande på stereon och alla mina adventsstjärnor är upphängda och tända, och ljusstakarna också och det står några förskrämda små tomtar i ett par hörn och disken är diskad, en maskin tvätt går i tvättstugan och mitt hår har snygg färg igen.

Och i helgen kommer Matilda och Mike på en snabb visit. JÄJ!





*Jag har tolv här hemma, men har ju haft fler som jag gett bort i flyttar etc, så jag har fanimej svart bälte i Billyskrivning. Också.

Inga kommentarer: