tisdag 14 januari 2014

balanserat

Idag, när jag cyklade på med rätt schysst motstånd (i lurarna Panteras Mouth For War... A New Level... Walk... Ja, albumet Vulgar Display of Power, alltså), kände jag mig... GLAD. Tillfreds. Till styrketräningen - Amy Winehouse. Alltid lika bra! Jag hade lätt kunnat dra till gymmet igår, men har jag bestämt mig, så har jag. BALANS. Min rytm. Inte överträna eller vara så ambitiös att jag tröttnar. Tisdagar och torsdagar. That's it. Och ibland en fredagseftermiddag - som belöning. Idag var jag GLAD att det var tisdag och träningsdag. Imorgon har jag andra planer. Tids nog är det torsdag...



I min brevlåda idag: en ny kokbok! Det var ett tag sedan! Nu blir mina köttfria [mån]dagar ännu lite mer inspirerade.


Nu får det bli soffan en stund. Med filt och kuddar. Samt katter.


PS. Kolla här nedan. CHECK på allt utom vindruvorna. Eller... ganska ofta, men... den ekologiska Amaronen kostar 557 spänn... och det är lite väl mastigt.

Inga kommentarer: