fredag 3 januari 2014

upp with the tupp

Jag fick mycket uträttat igår. Städpyssel, rensning, körning till Miljöstationen, avyttring av lastpallar och, som smör på fläsket, ett pass på gymmet. Jag greps inte av min sedvanliga tävlingsinstinkt (mot mig själv, alltså) utan var noggrann med att lyssna på kroppen och det blev ändå en effektiv timme. Det kändes bra efteråt och det gör det nu också. Jag tror faktiskt jag ska prova med en vända till, i eftermiddag.

Förmiddagen är ett ärende till Kalmar (tack Sixten, för väckningen idag - när jag hade lyckats sätta klockan en timme fel...) och när jag ändå är där så blir det ett par ärenden till. Sedan får jag se vad klockan är när jag ska hemåt, om det ska bli den sedvanliga, trivsamma fredagssenlånglunchen med Annhelen eller om vi får ta det en annan dag.

Eftermiddagen kan alltså bli lite träning - och  möjligen låter jag byta tändstift på bilen - och vad kvällen i övrigt kan tänkas erbjuda låter jag vara ganska öppet. Idéer finns...

Inga kommentarer: