torsdag 23 september 2010

klimakteriet?

När jag, av sköna kollegan Anne-Helene, fick den här länken idag tyckte jag den var så söt, hjärtevarm och underbart rar att jag nästan började gråta av rörelse. Kanske är det klimakteriet som börjat*?



Eller... så är den helt enkelt bara söt, hjärtevarm och underbart rar? Vad vet jag? Anne-Helen hade reagerat likadant, men hon är ju ännu äldre än jag...



* Vore det på det viset skulle jag faktiskt tycka det var helt okej; det är inget jag fruktar. Jag är trevlig, mjuk, varm och socialt kompetent och har aldrig upplevt det som kallas PMS (bortsett från ett visst chokladsug dagen innan mens) så jag har svårt att tänka mig varför jag över en natt skulle förvandlas till en vrålande häxa. Eller en råmande kossa, för den delen. ;-)

5 kommentarer:

Caligula sa...

Alldeles, alldeles underbar låt och video! Jag föresatte mig att länka till den varje dag fram till valet på Facebook, men blev bara 5-6 gånger. Efter valet tänkte jag att jag skulle länka till den varje dag då oxå eftersom den bara kändes mer aktuell. Men jag vet ju att jag börjar gå många på nerverna...

magda sa...

Men eller HUR! Jag blev KÄR i den. Undrar bara hur jag kunnat missa den hos dig, på fejan?

Skit i andras nerver! Var rädd om dina egna! ;)

Caligula sa...

Länkade den direkt till Rogertaurus för att jag visste att han skulle bli kär i den! Vilket han såklart blev! Borde gjort det till dig med! Men här är den! Mer aktuell än någonsin! :-D

Mina nerver klarar sig hoppas jag! Och inälvorna kommer inte att passiviseras! ;-P

ANNAANNA sa...

Fy Bubblan! va bra den va.

Å du Magda... jag fyller ju 39 nu i höst... å jag blev också lite tagen...

Vettig, viktig OCH söt.

magda sa...

Anna> Ja, jag har sett den igen... och tycker fortfarande den är lika underbar! :)