tisdag 7 september 2010

överraskning

När jag kom hem efter väl förrättat värv, för en dryg halvtimme sedan, låg det ett paket och väntade på mig i brevlådan. Jamen, älska överraskningar! Finaste pysselpaketet från ännu finare vännen Anna:

(Tack, tack och TACK, raraste Anna!)

Nu måste jag försöka filura ut hur man gör fina saker av allt detta godis, men Anna var omtänksam nog att också bifoga små lappar med tips på!

Dock får pysslandet anstå, kanske tills imorgon? Nu står det strax yoga på schemat!

2 kommentarer:

ANNAANNA sa...

Vassego... Hoppas du får massor av skoj pysselerier gjorda nu. Om detär något du undrar över så säg bara till...

Å du... sjalen, den e så go.

magda sa...

Åh, vad roligt att du tycker om den! :)

Jag tittar på sakerna... funderar... tittar lite till... Och snart sätter jag igång! Inte otroligt att jag hör av mig med frågor! ;)