lördag 16 oktober 2010

hösten

Det var nästan sex minusgrader i natt. När jag gick upp låg frosten kvar på alla ställen dit solens strålar ännu inte nått. Himlen är lysande blå och träden avtecknar sig skarpt mot den. Luften är hög och klar och nu är temperaturen på rätt sida nollan. Idag ska vi måla på garaget. Äntligen! Just nu tycker jag det är väldigt roligt att måla. Vi får väl se vad jag tycker i eftermiddag. ;-)

Nyss öppnade jag min msn. Jag tror inte jag gjort det på ett halvår. Minst. Jag liksom bara glömmer bort det. Tror jag ska automatstarta den i fortsättningen. Just nu chattar jag med Johanna. Sweet!

Vill ni ha lite bra läsning, förresten? Kolla då in den här bloggen! Jag tokgillar den. Och då inte enbart för att det råkar vara en av mina begåvade ättlingar som skriver den. Eller jo... det också, förstås.

Inga kommentarer: