söndag 17 oktober 2010

söndagsångest

(Schysst bokbacke!)
Nej. Verkligen inte. Bara en härlig, vacker och skön söndag som tillbringats på bästa möjliga sätt; stickning, läsning, tevetittande - Från Lark Rise till Candleford - och en kort, men underbar, promenad ute i skogen och upp till utsiktsplatsen ovanför sjön. Lägg till det kakelugnssprak och en smaskig pannkaksmiddag så har ni min sköna söndag!
(Ser ni den lilla vita, liksom lysande pricken till vänster i bild? Det är min kärastes hus!)

(Jag var där!)

5 kommentarer:

Caligula sa...

Underbara bilder! Har själv tagit naturpromenad och ska min själ ta en nattpromenad oxå! Fast nu tar jag nog vinterjackan! :-P

magda sa...

Nattliga promenader blir det så gott som aldrig här; dels sover jag oftast då och dels tycker jag det är lite läskigt, med vildsvin och sådant... ^^

Matilda sa...

Så himla fint - och vilken jättebra bild av dig! :)

magda sa...

Puss!

Lilla gumman. sa...

Såååå vacker du är!