lördag 16 juli 2011

silent hill

Nu är det tyst här i mitt Hus. Väldigt tyst.

Mannen har kört söderut och Malin & Co norrut. Själv drog jag österut en stund och körde ett svettigt 60-minuterspass på cykel och promenerade sedan hem. Vädret tillåter promenader. Ja, det är till och med rätt njutbart, även om det blåser lite väl mycket. Egentligen skulle jag nu velat sitta på altanen, eller kanske rentav greja med något i trädgården, men jag har bestämt mig att först städa av lite inomhus. Så får jag se sedan. Tänkte mig väl en tur ner till affären också, för inköp av kummin, så jag kan baka lite bröd.

Jag har förresten en idé till en väska i huvudet. Kanske tar jag fram tyg och sax och ser om min idé håller i verkligheten. Verkligheten som annars, i vissa avseenden, är lite instabil just nu.

(Senaste bilden på Semla och Lois! Snart in da Hus!)

1 kommentar:

Caligula sa...

Finns inget sötare än kattungar <3 <3