torsdag 26 april 2012

att välja sina strider

Min älskling gillar inte kylskåpsmagneter. Och jag har inga problem med att vika ner mig på den punkten. Men - jag blir ju samtidigt automatiskt tvungen att förse hans kylskåp med en sådan. En pytteliten (typ 0,7 x 2 cm) , men naggande god. Återstår att invänta reaktionen när han kommer hem från jobbet.
Hehe.



För övrigt har jag hängt tvätten, bakat knäckebrödet (näst sista plåten i ugnen nu), städat gästtoan och badrummet och i rena farten dessutom dammsugit hela huset. Så alldeles strax får jag nu sova middag en stund. Sweet!

2 kommentarer:

ANNA sa...

*Smiles* sådär tycker jag de är fina. Kanske ett par stycken som bildar en mening också.

Ett helt set med ordmagneter tycker jag kan bli lite mycket dessutom tycker jag oftast det är "fel" ord med å att folk skriver fåniga eller i mina ögon dumma grejer med dem.

(dessutom blir de ganska fort lite solkiga i kanterna...)

magda sa...

Ja, det tycker jag också Anna! Något litet tänk, eller meddelande. Annars ser man ju inte skogen för alla träd... ;)