tisdag 10 april 2012

in your duckface

Igår var vi lite sega och hamnade i soffan, med fjärrisen i högsta hugg. Råkade ramla in på ett program som heter Älskling, du har blivit en tjockis. Jag tänkte att det skulle vara ett sunt livsstilsprogram men vad får jag se i bild om inte en blåst blondin som tar läppförstoringen till nya, oanade höjder. HerreGUD. Tjejens ansikte fick liksom övervikt och nedre delen av ansiktet såg ut att hänga på henne.

Hon ville att hennes karl skulle gå ner 15 kilo så de kunde vinna 100000 kronor eftersom hon ville ha nya bröst. De hon hade såg plastiga nog ut. Men nya läppar kunde jag förstått - de hon låg inne med borde reklameras.


Så går det när man avviker från public serviceteves smala väg. Jag återhämtar mig med lite funk:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gudars skymning!

Anonym sa...

Eller hur? :D Och vad hon sa förövrigt gjorde mig förbryllad kring att han i programmet sa att han älskade henne över allt annat och saknade helt galet mycket efter ett halvt dygn. Kärlekens mysterier... Han verkade ju hyggligt sympatisk ändå.

Om du vill se fler med lokal övervikt i läppregionen rekommenderas Lyckan i LA, ett program där tjejer i sena tjugoåren botoxar sig osv. Fast de ska bli skådisar, och det är lite dumt att inte kunna "göra expressions" om man är botoxad, som en konstaterade. :D

Nu måste jag bestämt kommentera anonymt känner jag, när jag snackat så ohämmat mycket skit om mina medmänniskor (medankor?) men du vet nog vem det är. :)

magda sa...

Patric> Rena natta...
Anonym> Ja, det var ett... intressant par. ;) Måste nog kolla upp programmet du rekommenderar nästa gång jag känner en lust att förfasas! (Klart jag vet vem du är. ;))