tisdag 19 juni 2012

men solen då?

När jag sakta, och kanske också lite motvilligt, vaknar är det svårt att veta om det är mulet eller soligt. Två stora tallar skuggar vårt sovrumsfönster på ett mycket föredömligt sätt. Men när jag drar på mig den röda morgonrocken och går ut i hallen mot badrummet får jag solljus i ögonen. Det tycker jag om. Allt blir liksom mycket vaknare och piggare på studs. Det blir en fin resa till jobbet.

Idag: inga elever. Bara personal och jag ska få en bild av vilka olika böcker och annat material som används - och hur. Jag får en känsla (som naturligtvis kan vara vilse) av att C också har en ide om hur jag ska arbeta till och med december 2013. Glöm det. Jag lånar givetvis de bra och välfungerande delarna, men tänker sedan adda mina egna erfarenheter och idéer. Det flippade klassrummet kan jag dock glömma ett tag, tror jag...

Och hörni... Snart är det semester! YEHHEEYYY!





Inga kommentarer: