söndag 10 juni 2012

möte

Strax söder om Mullsjö möter jag Världens Bästa Gråhund, med Chief Magnus vid ratten, på väg hem från Sweden Rock. Jag blinkar och vinkar och ringer upp Magnus för en pratstund. Och inser att nästa år är det obönhörligen så att jag måste till SRF igen. Jag och Netti. Så är det bara.

Kör på. Bitvis hårt regn som gör att jag blir trött i huvudet. Ljudboken utvecklar sig bra. En skön blandning av filosofi, Edinburgh, kärlek, vänskap och... död.

Pratar med en Anna som också ska ner nästa år, efter ett par års uppehåll. Vi är eniga om att festivalen är alldeles för äckligt dyr, men det finns så många sköna människor att träffa att vi helt enkelt måste. Vi får väl börja lägga undan nu.

Är trött och lite överväldigad av allt som händer just nu och drar mig mot sängen. I morgon är en ny dag...





2 kommentarer:

ANNA sa...

Å jag å jag å jag å jaaaag... Alltså, jag tänker apsilut dyka upp/ner/över till SRF nästa år å då ska jag minsann kräva (tror iofs inte jag behöver kräva...) kramar av er alla tre.

magda sa...

Jaaaa! Såklaaart! :)))