onsdag 4 juli 2012

tvåtusen

Detta är det tvåtusende inlägget i livets bok. Mitt bloggarmotto har jag lånat av Frank Zappa:

"I figure the odds are fifty-fifty I have something to say"

Hursomhaver kunde det ju vara kul med ett stillsamt firande av dessa skriverier. Så jag tänkte mig en liten utlottning. Än är det sommar och semestertider, men innan vi vet ordet av är vi tillbaka på jobbet igen och måste spara pengar till jul. Då kan det ju vara lite käckt med en söt, och hyfsat praktisk, lunchväska att kånka matlådorna i, eller hur?


Väskan har isolerande (och avtorkbart) foder men är absolut ingen kylväska. Ganska rymlig. Och jag tycker den ser trevlig ut, även om det är den första jag gjort i sitt slag och därför mer att betrakta som prototyp än som fulländad.



Vill du "tävla" om den skickar du namn och adress till magdalenaronnby(at)gmail.com. Märk mailet med "lunchväskan". Tidsfristen går ut imorgon (torsdag 5 juli) kväll kl 24! Den här gången har jag inga Twisted Sisters of Mercy till hjälp vid dragningen, men jag ska nog komma på något annat rättvist. Vinnaren meddelas på fredag, här i bloggen.

Seså! Mejla mig nu, medan jag lackar naglarna. Ikväll blir det lite tjejkväll-med-uteserveringshäng på stan!

Inga kommentarer: