fredag 25 oktober 2013

pirr!

Jomenvisst. Heeeelt cool är jag ju inte, men den anspänning jag känner är av det glada, goda slaget! Att resa är alltid roligt - oavsett om det är en roadtrip till Sysslebäck eller ett språng rakt ut i diktaturens och kvinnoföraktets Saudi! TJOHEJ!

Pass, pengar och piletter är med. Dvs pengarna är på kortet och piletterna i mobilen. Alltså är den också med. Jag har, min vana trogen, packat ekonomiskt men jag har en känsla av att jag kunde varit ännu snålare. Men ett par extra toppar, medpackade träningsskor och ett utkast till halloweenutstyrsel är sådant som händer när en plötsligt har en jättestor resväska.

Jag har vissa ambitioner att blogga även under veckan som kommer. Det är ju inte som att jag ska bo i ett tält i öknen. Ett par blogginlägg - lite jobbrelaterade - som jag filat lite på under veckan dyker också upp eftersom det går att schemalägga sådana saker... Och instagram, förstås. Jag hoppas på intressanta bilder...

Inga kommentarer: