söndag 10 februari 2013

blog and roll?

Ett galet intressant program på kunskapskanalen är Ny teknik löser gamla mord. Med hjälp av modern kriminalteknik söker man lösningar på urgamla mord. Idag handlar det om rituella människooffer under järnåldern, i det som nu är England. Historia och hypermoderna grejer i skön symbios.

Jag funderar... på om jag ska ha en blogroll här på sidan. Så jag kan dela lite av de bloggar jag själv tycker om att följa. Vad tycker ni?

En blogg jag isåfall skulle länka till är underbara Karins konstgrepp. Och en hel näve andra tänkvärda, inspirerande och glädjande.

Bag sematary..? © M. Ronnby

2 kommentarer:

Caligula sa...

Spännande! Älskar Kunskapskanalen!

Och visst ska du dela med dig av andra bra bloggar! <3

magda sa...

Ja, det är en helt suverän kanal!