torsdag 16 maj 2013

sbbd!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Stora BokBytarDagen!

Jag kollar på kartan på sidan och hittar [givetvis] inte Emmaboda där. Närmaste bokbytarställe verkar vara Nybro. Varför är jag inte förvånad?

Vi hade lösa planer, i skolans kulturgrupp, att ordna bokbyte på skolan men en hinner liksom bara mycket.

Optimist som jag är tar jag ändå med mig en bok. Kanske vill någon byta med mig? Om inte... så kommer det en ny dag, nästa år, och då ska det bytas desto mer!



2 kommentarer:

ANNA sa...

Ahh... det missade jag i år... Jag har varit på landet å stått och skrapat/stålborstat på Mammas hus hela dagen.

Soooooligt attans var det å det syns och känns nu ;)

magda sa...

Här fanns ingen som verkade vilja byta...

Jag hoppas på sådant här väder nästa helg för då är det min tur att stålborsta och måla och greja!