lördag 14 december 2013

meeeeen...

Lite irriterande är det faktiskt - att denna morgon då jag kan sova hur länge som helst, då vaknar jag vid exakt samma tid som jag annars kliver upp om vardagarna. BLEH. Men jag är inte den som är den. Jag går ner i köket och sätter på en kanna av Byns bästa, fipplar igång min julSpotifylista på random och evighetslooping och ramlar sedan tillbaka i sängen. Här ligger jag sedan och lyssnar på Naturmorgon och regndroppar (!) mot fönsterblecket. Det känns lite märkligt att det är den fjortonde december och plusgrader...

När jag väl tar tag i dagen tänker jag göra lite nytta. Det finns en del som blivit eftersatt de senaste veckorna, då jag inte orkat fixa med så mycket om kvällarna.

Annars, då? Nja... inte nu. Tror jag ska blunda lite. Men här är en skön låt...

Inga kommentarer: