torsdag 31 maj 2012

nisser på loven

En kanske ändå skulle ta och omvärdera det här med trädgårdstomtar..? En liten armé som strävar fram över gräsmattan, mot närmsta grannes hus?


Apropå inget särskilt har jag nu varit hos tandläkaren och fått cementerat fast kronan som trillade ut i helgen. Det känns bra.

För den som är omåttligt nyfiken följer här en länk om en händelse som medförde att jag sommaren därefter inte bara fick sätta in en låssastand utan också fick avstå att åka till Burg-Herzberg.

Käftsmällen Allan.

5 kommentarer:

ming wan lee sa...

jejj! :) ett måste, särskilt när man som jag tänker flytta ut i idyllen!

magda sa...

Heh!

ming wan lee sa...

...och då tänkte jag inte på käftsmällar vid namn Allan. Rackarns!

ANNA sa...

Iiiiiinte i min trädgård *smiles*
Vi har vänner som inte skulle fixa det, särskilt en kille som är tokrädd för en massa saker, (fast det är ju inget folk berättar ;))skräckfilm, mörker, att gå genom stan en sen lördagkväl när massor av okända är ute osv..

magda sa...

Anna... Jag är också ganska mörkrädd (och vågar säga det!) men kanske kunde jag bearbeta denna rädsla mha dessa zombier? ;)