torsdag 24 maj 2012

park lane, another thursday morning

Jag har fått tillbaka min energi! Jag vet inte var den har varit eller hur den återvände men den är här! Det kan ha något att göra med att jag trivs med att ha massor att göra och att solen skiner från en andlöst ändlöst blå himmel. Det kan också ha att göra med att jag har packat väskan, tankat bilen och laddat med en ny ljudbok (Our Tragic Universe av Scarlett Thomas) och efter jobbet sätter jag mig i bilen, trycker plattan i botten och landar några timmar senare hos min älskling! Kanske beror det på att livet är snällt mot mig och att jag fortfarande, vid femtiett års ålder, kan se fram emot en ljus[nande] framtid? Eller en kombination av allt detta.

Hur eller hur har jag sovit gott, hunnit duscha, packa och sitter nu och njuter Byns godaste medan jag ser fram emot en intensiv och härlig arbetsdag!



Jag tröttnar aldrig på Hair. Aldrig! Kanske skulle ta den med mig, ifall helgen bjuder på något filmtillfälle?

Inga kommentarer: