lördag 16 mars 2013

lurigt

Jag blir tvungen att se Searching For Sugar Man igen, för jag lyckades med konststycket att somna i slutet av den. Inte för att den var tråkig - tvärtom! - utan för att jag var... sömnig. I det läget (när jag är sömnig) är min soffa minst sagt farlig. Jag lutar mig. Jag lurar till. Men jag känner det inte som en direkt uppoffring att se den igen. Kanske i morgon. Kanske en annan dag. Jag tror till och med att jag ska köpa den. Jag är lite svag för musikfilmer. Eller snarare... filmer med, eller om, musik.

Nu är frågan... ska jag se True Grit, läsa vidare i Cecilia Samartins Drömhjärta eller bara ligga kvar i soffan och filosofera och lyssna på någon bra musik... kanske senaste Faith som jag inte riktigt hann bli klar med innan CD-läsaren slutligen packade ihop?

Någon har gjort det jag så länge tänkt. Snyggt jobbat!

Bullarna blev goda, kan jag rapportera.

2 kommentarer:

Silke sa...

Svåra beslut... själv tänker jag nog se dokumentären "Hjärtat - en pump med känslor" ;-)

magda sa...

Jag fastnade på Kunskapskanalen. Min favoritkanal.