onsdag 27 mars 2013

orkar vi med ännu en fin morgon?

Jaja, ni vet: sol och sådant.

Vårtrötthet finns. Jag har det. Det var motigt att släpa mig ur sängen idag, med huvudvärk. Inte ens en dusch fick fart på mig. Jag kan meddela att räkningsbetalande inte heller fungerar särskilt upplivande.

Kaffe, då. Ja, kanske vaknar jag? Eller så gör jag det när jag går till jobbet. Drygt tio minusgrader i natt. Fullmåne. Jag såg den igår kväll. Vacker. Sedan somnade jag tvärt och sov hela natten. Drömde något vardagligt igen. Något med en lägenhet i Karlstad (där Stadt annars ligger) och ett par bloggvänner på besök och alla barna var små. Karneval i stan.

Idag blir det mycket sitta stilla. 80%-seminarium nästan hela dagen, med kollegan Ida och alla treorna. Antagligen blir det mycket kaffe. Måste komma ihåg att dricka ordentligt med vatten också.

 

Inga kommentarer: