onsdag 15 augusti 2012

sniglar sig

Sakta går den här veckan framåt. På ett sätt vill jag att den gör det. Jag vill ha eftermiddagarna och kvällarna med Mats... göra enkla och trivsamma saker tillsammans. På ett annat vis vill jag att veckan går fort eftersom det tar emot att åka till jobbet. Men det är bara tre dagar kvar nu. På måndag går jag till jobbet på Vilhelm Mobergsgymnasiet igen. Med lätta steg!

Jag hade anledning att köra lite bil igår kväll. Borta vid Sommaro golfklubb (eller Gamla Flygfältet som jag fortfarande säger...) låg dimman som spilld mjölk över greener och fairways. En vacker kväll.






2 kommentarer:

Yvonne sa...

Trist att du lämnar Skoghall tjejen! Men förstår dej, man måste trivas med jobbet för att må bra. Kramis

magda sa...

Jo, det är en viktig del av livet. Och... jag lär ju vara här de allra flesta helger. Och loven, förstås! :)
*kram*