lördag 17 augusti 2013

en gammal rutin

Uppdrag 1: ett glatt arbetslag på gamla Saltöbron!

Nu har jag ju börjat arbeta igen och ser ingen anledning att inte omedelstuds ta upp mina sköna lördagsmorgonvanor. Vakna vid sju, av mig självt, sätta på radion, tassa ner i köket och fixa kaffe och sedan tillbaka till sängen och dricka kaffe, lyssna på radion, läsa och prata med någon vän via FB och liksom bara... njuta lördag.

Vädret är sisådär. Mulet men det har inte regnat i natt och jag hoppas att det inte börjar. Planen för förmiddagen är en rask långpromenad och i eftermiddag och kväll är det ju VIsfestival i Byn! Då vill en inte ha regn, ju! Vi har alla våra preferenser och jag ska se till att inte missa Caj Karlsson och Cookies 'n Beans. Lalla Hansson kanske det blir också - och Mats Molin. Det blir bra!



Inga kommentarer: