torsdag 8 augusti 2013

lite under radarn

Jag saknar den här lille herrn...

Nu börjar det bubbla i de skolrelaterade bloggar jag följer. Ett par har skrivit skolgrejer hela sommaren men dem har jag inte brytt mig om att läsa. De andra dyker nu upp och jag ögnar igenom dem som hastigast. Tids nog kommer jag att lusläsa dem igen, engagera mig, skriva själv och fundera och prova idéer och uppslag. Enda tipset jag kikat lite på är Glogster och det tipset fick jag av Hanna i tisdags. Jag tror det kan vara en spännande tråd att dra i. Nästa vecka...

Än är jag, som sagt, ledig och idag ska jag inte sy så mycket. Tror jag. Lite andra aktiviteter ligger i pipeline, så som syntest, bestämma mig för nya glasögon och träffa goda vännen och kollegan Ingrid för promenad och fika. Hurpass pedagisk promenaden blir får vi väl se.

Hmm... många nyfallna äpplen ute på gräsmattan. Om jag skulle... hmm...


Inga kommentarer: