söndag 6 januari 2013

loppisfynden

Jomenvisst. Jag lovade ju lägga upp bilder på mina loppisfynd från veckan som gick...

Av den här duken blir det garanterat någon väska och/eller kasse:



Det här är en tekanna. Men inte vilken tekanna som helst, för det är en garnförvaringstekanna, som förhindrar att nystanen drar åt sin damm och annat bôs...


Det här är en väska med fiffiga fack och generöst med utrymme så jag kan släpa med mig anteckningsböcker och dator och whatnot:


Ulla hittade mig en feministisk paljettväska! JÄJ! Smart nog har den bara paljetter på ena sidan, så att inget hakar fast i kläder etc, när en bär omkring på den. Jag måste bara laga ett par små detaljer på den så är den i kanonskick.


För 30 spännn blev den här stick- och virkprojektförvaringen min. Först var min tanke att ersätta tyget, men mer vintage än så här blir den ju inte - och den är i perfekt skick! De smarta handtagen gör att jag lätt kan ta den med mig runt i huset, eller ut på altanen...


Allt som allt har dessa härligheter kostat mig 230 kronor. Det kan jag leva med!

Nu måste jag nog komma mig i kläderna. Kanske.


Bilderna i detta inlägg får användas i enlighet med detta.

Inga kommentarer: