onsdag 19 juni 2019

nästan framme


Det var ledsamt att tacka av underbara kollegan J, idag. Men vi kommer ju att ses igen. Det är ju egentligen helt galet... hur hon och sambon köpt grannhuset till mitt gamla hus. I Byn. Och går allt vägen kommer hon att jobba på min gamla arbetsplats, till hösten. Vad var oddsen för det? Så när jag hälsar på i Småland nästa gång ska jag hälsa på hos henne också. Det blir bra.

I morgon ska jag till naprapaten, tidigt. Sedan in på jobbet ett par timmar för att pyssla med några grejer jag vill ha klara inför läsårsstarten, och efter det går jag på semester. "Väldigt skönt" är ett understatement.

Midsommarafton blir säkert fint, men just nu känns det bara som något som måste göras. Going through the motions. Komma ut på andra sidan och koppla av. Förhoppningsvis.

Inga kommentarer: