måndag 26 mars 2012

l'heure bleu

Nä, det blev inte så mycket krattat. Men jag gick en inspektionsrunda på ägorna och fick undanplockat lite grunkor. Torkvindan fick jag också på plats. Troligen ligger de torra löven kvar även i morgon, så kan jag ju ta dem då. Jag har i stället letat efter ett papper. Inomhus,då. Som jag inte hittar. Jag tror det kan ligga på jobbet, så jag får väl avvakta tills i morgon även med det.

Det känns konstigt att kvällen är så ljus. Först nu är timmen såpass blå att jag kan tända ljusen i fönstret. Jag har en del skriv att ta tag i så nu slår jag strax av teven och gör det jag ska. En angenäm uppgift. Men jag är så förbankat törstig. Måste nog ner till affären och köpa upp mig på några flaskor bubbelvatten (med små bubblor).

2 kommentarer:

pärlbesatt sa...

Du behöver ett e på bleu om timmen inte ska bli ledsen... ;) Tack för teckningarna av Cadden, de var coola och jag ska skicka dem till dotra, som inspiration!

magda sa...

Ah... som det kan bli! :)

Hoppas dotra gillar dem, då! jag tycker de är fantastiskt bra!