torsdag 25 april 2013

aaw

Kollegan Karl-Johan hade som vanligt gjort ett tokbra jobb med ett mycket brett och roligt quiz (kul regler och lite klurig lagindelning ökade på spänningen) och många av kollegorna slöt upp. Så småningom promenixade vi bort till Amigo för en bit mat och lite god dryck, för oss som slapp köra bil. Johanna anslöt på vägen och jag tror hon kom igenom en lärarmiddag utan större trauman.

Nu sitter vi vid köksbordet med varsin laptop emellan oss och slösurfar och småpratar. Tidig läggning för mig ikväll, också. Jag känner mig tråkig men jag måste orka jobba imorgon. Dock går jag nog hem rätt tidigt och planen är att åka in till stan (Växjö troligast) och strosa och fika. Jag säger bara en sak: LAGERHAUS! Sedan åker vi hem och lagar god mat och hänger. Hur sent som helst, ju!

Kolmörkt ute. Kvarteret ligger tyst. Snart gör jag det också.

Inga kommentarer: